Jag är hemma..

nu från Tyra :)

Först var det jag, Eve, Tyra och Martin hemma hos Tyras mamma och titta på TV. Efter det gick Eve hem och vi andra gick vidare till Tyras pappa och spelade lite biljard :) Efter det så blev det mat, pizza. Och sedan fortsatte vi med biljarden och senare började vi med Guitar Hero :) Haha, vi hade trummor, två gitarrer och en mick. Men trummorna var konstiga så det blev att jag sjöng och att Tyra och Martin spelade gitarr ;)
Men vid nio tiden blev Martin tvungen att åka hem och då satte jag och Tyra oss vid datorn och halv 10 mötte pappa upp mig och s gick jag hem med honom :)

Så såg min dag ut, och jag är lite småttirreterad för att imorgon ska Tyra åka upp till alfta under helgen! Den lilla skitungen xD

haha, nu måste jag hinna ikapp alla bloggar jag har missat idag ! =)

Puss, hej :D

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback