IDOL 2009!

Hehe, lite udda tema med "las vegas" men det avr ett ganska roligt tema.

Herregud va mycket som hände i kvällens program! OMG det mäst "wow-igaste" var väl ändå; frieriet, shit alltså, det var riktigt coolt ;) Och Andreas Carlsson sjöng Katy Perry (som han själv hade skrivit också ;D ).

Hah mina favoriter ikväll var:


Tove; Fantastisk röst för att bara vara 16! Min lilla "smygfavvo" ;)


Förvånansvärt; Reza. Har inte gillat henne så mycket innan : )


Erika; Grym jävla röst!! :P


Och Erik: Han är bara asbra :))

Haha, bry er inte om att bilderna e små, men det var i alla fall mina favoriter idag :)


Hmm.. vem åker ? ..

Men jag tror på ett sätt att Rabih kommer åka ut eftersom han var ju sämst helt enkelt, men han har så jävla mycket fans så jag tror nästan mer att Eddie åker. Hmm, jag tror helt enkelt att det står mellan Rabih och Eddie. Eller kanske Erika?
Nej, jag tycker att Rabih ska ut :) Han var bra, men dom andra var bättre ;P

Haha, nu ska jag chatta lite med lite människor ;D

Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback