HÖÖÖÖÖÖSTLOOOOOOOOOV!

Heej!

Idag har skolan varit väldigt slapp ;) Började dagen med lite hederligt uppträdande i aulan eftersom det var FN dagen :) Självklart var det inte vår klass som uppträdde utan 5a och 5b. Dom sjöng lite sånger till ett kompband bestående av 4 stycken elever från 9an. Jag kollade hela tiden på kompbandet eftersom jag blev så grymt imponerad av Rebecka (douglas i min klass syster). Hon spelade gitarr, och han var fanemej asbra. Jag blev helt chokad när hon ställde sig och skulle börja spela trodde jag att hon skulle spela typ två ackord i hela sången, men hon var bannemej jätteduktig! :)
Men efter det blev det Bild. Eller, bild och bild, det var en slapplektion eftersom Mia onte var där och då var Tina vikarie och hon sa att vi fick sitta och prata och kladda på ett paper så då satt jag, Nikki och Olle och ritade lite och snackade ;)
Sen var det rast och sedan flera NO redovisningar. Nu redovisade hela klassen klart "kroppen" och det är prov efter lovet .. :/
Men sedan var det lunch då jag, Nikki och Olle satt tillsammans och sen rast.
Efter det var det SO provet på Afrika. Det gick ganska bra förutom en fråga jag hoppade över ;) Efter det blev det fika eftersom det var sista dagen innan lovet.

Sen slutade vi! :P Men då gick jag och kollade på 6b's sista lektion som var idrott. Efter det gick vi till Tekis och satt och snacka :) Vi kollade även i en tidning och vi skrattade så vi skrek ! ;) Haha, fan vad roligt det var xD

Ojj herrejävla vilket långt inlägg! Jag ska nog sluta nu, men innan vill jag bara ssäga att:

WE HAVE  FUCKING LOOOOOOOV NOOOWW!!!!!! ;)<3


Haha, Nikki ritade Jonas Brothers på bilden ;) från vänster till höger: Kevin, Joe och Nick xD
Du är en sån talang Nikki ! :)<3

Mina Kommentarer
Postat av: Lina

Fy fan vad kul tidnig<33333

2009-10-23 @ 19:03:48
Postat av: nikki

haha ^^ jag vet XD

2009-10-23 @ 20:40:46
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback