Hittade ..

det här klippet på en tjej vid namn Shenie Fogo. Hon är 11 år och det var hon som vann "my camp rock" på DC och hon har även varit med i andra talangtävlingar.



Här sjunger hon Miley Cyrus "The climb".  Visst, hon är skitduktig, och gör låten jättebra, men jag gillar ändå orginalet, alltså Mileys version bättre.
Ja, Shenie är jätteduktig på att sjunga men jag gillar Mileys röst bättre. Visst, Miley är inte lika "teknisk" i hennes röst som den här tjejen, men jag gillar Mileys mycket mer ;) Jag tycker i alla fall att låten är asbra xD

Men vad tycker ni, e denna version bättre än Mileys ?

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback