Hello wine-lovers !

Tjatja !

Idag har jag tillbringat dagen med Tyra, vi var t.ex hos Viking till klockan halv 4 där vi var inne på datorn .. haha. Olivia var också där. Men vid halv 4 så gick jag och Tyra till henne och jag och Tyras mamma färgade Tyras hår ! :D Eller, Tyras mamma färgade, jag satt mitt emot och skrattade för att Tyra var så ful ;) Haha, men resultet blev jättefint och det blev mörkare denna gång. Så nu har min lilla plutt mörkbrunt hår ;) Jag lovar, ska lägga upp en bild, med hur det var förut och nu ;D
Efter färgningen så åt jag där och sedan kollade jag och Tyra på "Rocksystrar". Grymt bra film :)

Nu ska jag facebook nörda ;)

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Du ba satt å garva! :D Hehe :P

2009-10-03 @ 22:48:44

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback