Hello ! :D

Hejsan igen.

 Idag ska jag och Lina typ åka till Liljeholmen. Vi ringde Tyra och Eve också menEve kunde int och tyra hade precis vaknat men hon skulle ringa tillbaka ;) Har inte varit i Liljeholmen än så jag känner mig grymt taggad :P
Ehm, inte mycket mer att säga om det, vi väntar bara på att Tyra ska ringa :)

Juste, jag fick skolfotona idag också ! :D Blev ganska bra, men inte helt nöjd ;)

Men bara för att så lägger jag upp lite bilder på bilderna xD




Hehe..


Lilla jag, blev ganska nöjd förrutom att mitt högra öga ser förlamat ut ;) Så jag ser drogad ut xD


hela klass 6a. Jag kommer sakna er alla (eller nästan alla, haha) när vi börjar i 7an.


Det var det :D men vi hörs senare!

Stay nude.


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

Du blev asbra !

2009-10-24 @ 14:59:29
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/
Postat av: Lina

Sjukt gullig du bläv<333, jag kommer säkert att se helt miffad ut xD.

Puss på deej,, min lilla gullunge<33

2009-10-24 @ 18:40:15
Postat av: Tyra<3

Du blev ju för gullig<3

Pöss<333

2009-10-24 @ 19:19:20

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback