Hejsan !

Idag har jag spenderat dagen med Lina och Eve :) Vi var först i Liljeholmen och shoppade och fikade. Jag fick hem en mascara, en foundation (stavning) och svarta hårnålar :) Efter Liljeholmen åkte vi runt lite och snackade, missade t-banan ett par gånger också ;)
Sedan gick vi hem mot mitt och Eves håll och jag råkade sätta på mitt hemalarm här xD Haha, Lina gick efter det och Eve och jag städade ur min sminkväska ;) Sedan gick hon och nu sitter jag här.

Vet ni vad ?!  Den 4:e mars ska jag och Nikki gå på TOKIO HOTEL KONSERT !! Det ska bli så grymt roligt och jag längtar verkligen. För er som inte vet så är det inte mina favoriter utan Nikkis. Men deras nyaste skiva som dom turnéar med är grym! Har bara lyssnat på den engelska och kommer snart till den tyska.
Och så har vi grymma platser också, asnära scenen!

I'M EXITED!! :)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback