Hej.

Nu har jag ätit. Som jag var hungrig innan! Fyfan, hade inte ätit sedan klockan 11 imorse, inte konstigt att jag kände mig svimfärdig ett tag ^^ Det blev i alla fall McDonalds och jag tog en McFeast meny med jordgubbsmilkshake :) Grymt gott!
Visste ni att en milkshake från McDonalds, en mellan milkshake alltså, att det är 19 (!) sockerbitar i en sån ?! Det är sjukt mycket, kan ni fatta ? 19 f*cking sockerbitar som man mixar med lite glass och mjölk, blir en McDonaldsmilkshake ;)
Haha, det var lite onödig fakta men, men :)

hehe, hittade tre bilder från igår också.


Gulliga Lina :) <3


Söta Eve :P<3


Min underbara morotskaka! Hör du det Lina, UNDEBARA! :)<3

Mina Kommentarer
Postat av: Lina

Haha<33, fett kul det var=DD

Morotskaka e äckligt!!!=D

2009-10-28 @ 09:26:37

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback