hallojj .

Kom hem från dansen för ungeför en timme sedan och jar suttit vid datorn ;) egentligen borde jag packa, men jag orkar inte, får göra det imorgon när jag kommer hem efter lunchen. Men jag är jävligt irreterad på mamma och pappa, jag vill gå efter första rasten (halv 10) Men jag får inte efter som dom säger att det är skolkning, fast jag behöver packa.. är i alla fall inte på bra humör nu !

Och så missar jag Grey's idag eftersom jag kanske ska ta tummen ur röven och packa, så att jag slipper springa runt som en dåre här hemma imorgon (EFTER LUNCHEN KL 11.30)


Tyra hälsade på sin familj idag också, denna gång med Eve ;)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback