Haj hej !

Tja!

Nu har jag ätit och sitter vid datorn. Var förut hemma hos Eve där vi kollade på Hundtricket innan jag gick och åt ^^
Men som ni alla vet så var jag ju och klippte mig idag! Resultaten enligt mina kompisar som var med mig (Eve, Tyra och Lina) var att det var jättefint och supersnyggt, men själv måste jag ju vänja mig vid luggen som är ganska jobbig vid ögonen :) Men självklart kommer för och efter-bilder snart, ska bara lägga in dom i datorn! ;)

Ikväll är det ju IDOL också! WOOOHHO!! Gillar att det är MJ tema och jag skrev ju för några inlägg sen vad alla ska sjunga och så. Och så kommer ju Jordin Sparks dit!! Hennes ny singel S.O.S (tror jag att den hette xD) är grymt bra så jag hoppas hon sjunger den!
Men nu ska jag lägga in bilderna:)

Bajs Och Kiss ! :)<3

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

är Lina, Katolina?

du kan svara på detta inlägg.

2009-10-16 @ 19:49:55
Postat av: Anonym

Karolina*

2009-10-16 @ 21:18:07
Postat av: Mallan <3

Japp det är Karolina ;)

2009-10-16 @ 21:39:23
URL: http://mallish.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback