Haha!

Det här måste vara dagens skämt eller något ? ;) xD
David, Min storebror David, min slöa, lata, konstiga brorsa David, säger att han ska laga middag till familjen idag.
Det här bådar icke gott.

Det här kanske e mitt sista inlägg någonsin men jag vill bara säga till alla mina kompisar, jag älskar er. Likaså vill jag säga till min familj och min släkt att jag älskar er också, så om jag inte överlever denna middag så vill jag bara att ni ska veta att jag älskar er..

                                                *Ironi på allra högsta grad*


Mina Kommentarer
Postat av: Den slöa, lata, konstiga brorsan

LUGN!

2009-10-28 @ 18:54:58

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback