HAHA

Jag hittade några bilder från i Aghia Pelagia i Grekland år 2006 xD
Haha ..


 
En ganska "normal" bild på mig och david så att säga (jag är vit runt ögonen för att jag hade alltid på mig simglasögon under vattnet ^^ )


Haha! Det här är våran humor, vi har en exakt likadan .. haha vi är för sköna alltså!


HAHA, kolla va liten jag var, jag ser lidande ut..! Och det där är bara 3 år sen .. xD


Hehe, hade alltid mina simglasögon sådär fult, nu förstår jag varför david undvek att bada med mig där .. ;)


OH! LOOK A CELEBRITY! xD


Seriöst? Jag trodde jag var cool i bikinöverdel och kjol + dom där hemska solglasögonen, HAHA!

Påtal om att vara cool, kolla denna bild!


"Do you wanna be on top?" HAHA !


HAHA! En annan bild där jag ser ut som om jag ska börja gråta, här ser jag även ut som en apa, hehe.. :D

Det var dom små bilderna xD Men jag kände att jag var tvungen, dom är grymt skrattretande ;)


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

haha , gullig ju ! ;)



2009-10-27 @ 11:14:04
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback