Godmorgon.

Jag är uppe. Men jag vaknade bara för att det ringde här hemma. Själv trodde jag att det var mamma som ringde för ett försök att väcka mig. Men när jag hade pallrat mig upp så hade David redan svarat -.- Jag hade kunnat sova ett bra tag till..
Men det är bara för att jag lägger mig så sent. Dom två senaste nätterna har jag kollat på vänner klockan 11 för att ha något att somna till. Men efter det börjar ju CSI NY! Och om man börjar titta på det så måste man ju hur det går i slutet. Så jag har lagt mig klockan 1 dom senaste nätterna, vilket inte är så bra eftersom jag måste ha minst 9-10 timmars sömn och då måste jag gå upp vid den här tiden och då känns det som om jag har sovit bort hela dagen ;)

Haha, men jag har inga planer för dagen heller! BAJS säger jag bara..


Mina Kommentarer
Postat av: nikki

csi ny är bra ;)

2009-10-28 @ 12:12:31
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback