Godmorgon.

Hejsan !

Nu har jag vaknat och är jävligt hungrig så snart ska jag väl ta något att äta :)
Jag är fortfarande grymt glad över att Nicklas är kvar i Idol. Vad skulle Idol vara utan Nicklas han är ju bäst! Och så är jag också glad över att Camilla åkte ut. För er som inte visste det så hatar jag henne! Och nej jag hatade henne inte jag hatar henne fortfarande för det skulle inte förvåna mig om hon dök upp i Melodifestivalen 2010 :P

Planerna för dagen har jag inga, skulle behöva shoppa igentligen :D Men vi får se hur det blir med det :)

Men nu ska jag rota i kylskåpet !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback