Nattkänslor och frågor.

Jag vet inte vad jag vill göra i livet. Eller jo jag vet en sak. Jag vill syssla med musik. Jag vet inte vad innom musik men med musik. Eller jag tror att jag vet. Tyra tyckte tt jag skulle släppa dom här frågorna efter som jag är tolv, jag ska vara ung och dum, vara tonåring, vuxen kommer jag vara så mycket att det räcker och blir över, och tatag i det där sen. Det är helt rätt. men jag vill vara ung och dum och tonåring. MEN. Jag vill ha ett mål att sträva efter. Jag vill ha ett mål i livet. Jag vill jobba med musik. Men jag vill veta vad. har tänkt länge på att bli producent men det är nog för svårt. jag vill ha något som känna att ajg kan klara och tycka är skitkul. Men nu är jag lite mer inne på att bara bli sångerska. . Men ajg tror även int att jag har det som krävs. Jag älskar att sjunga. Men jag vet inte riktigt. Jag vet inte om jag är tillräckligt bra. . Jag vet inte om folk gillar min röst?  Jag vill ha en röst som min kompis Jasse. Hon har en av dom vackraste röster jag någonsin hört. Hon är skitduktig. on kan verkligen komma långt om hon vill. Jag vill också kunna sjunga på det sättet.
Men gud, dom här frågorn ablir bara fler och fler och jag tror Jag ska  försöka tänka om och välja något annat. Men jag brinnerverligen för musik och för att sjunga. Jag tror jag vill hålla på med musiken. Jag vill beröra med min röst men det kan vara svårt om man inte vet säkert om man kan sjunga eller inte.

Men jag vill verkligen sjunga så jag tror att jag ska sikta på det. Men jag vet int riktigt. 
Lite på det här sättet känner jag mig äldre än vad jag är. Inte på utseénde utan mer personligt. Jag känner mig inte som 12 när jag skriver det här. Hur många tolvåringar vill ha ett mål att sträva efter lixom?
Jag vill verkligen arbeta med musik och att sjunga, men det är så många frågor som ställs i mitt huvud nu.
Kommer folk gilla det jag gör? Hur skulle jag kunna lyckas (utan ett mirakel så att säga)? Kommer jag våga? och den viktigaste frågan är har jag någon chans med min röst ? Alltså det kan int jag avgöra. Om jag ska vara ärlig så kan det låta skitbra ibland och ibland funkar det inte alls. Så det är svårt för mig att säga.

Gud jag låter så töntig men sånt här brukar jag tänka på innan jag går och lägger mig.
Och snälla ännu en gång så känner jag folk som brukar kommentera saker i skolan och det så snälla om n har något elakt att säga, håll det inne. Om ni ska kommentera vill jag ha tips på mina frågor och övrigt om mina tankar nu och det som jag har skrivit om, musiken.

Jag fattar inte att jag skriver detta i bloggen, men eftersom tyra var tvungen att sova så måste jag få skriva av mig. 
Jag vet inte hur jag vill göra. Får väl sova på saken och se om jag har kommit på någe bättre imorgon.
Godnatt.

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

Du kan ju börja på gitarr med jasse och fidde om inte david kan ? =)



kram <3 <3

2009-10-26 @ 08:03:35
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/
Postat av: JASMINESJOBERG

Vet du mallan? Om jag ska vara ärlig har jag tappat min röst lite, men jag vill träna upp den - faktist. Egentligen vill jag ta sånglektioner/sjunga i kör men jag tror inte att jag vågar riktigt. Vill nog gå med någon först, men om du vill eller har planer på att hålla på med musik kan vi två kanske gå på något roligt som har med sång att göra? Om du känner för det är det bara att säga till för jag vet att du kan sjunga om du bara tar i lite mer och tränar upp den, för du sjunger fint.



Tack för komplimangen om sången men jag kan nog inte ta till mig "vackrast" ;) Haha.

2009-10-26 @ 16:26:26
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback