Angående ..

inlägget under så känner jag inte exakt som igår. Är fortfarande ledsen men mer arg faktiskt.

Såklart så blev jag inte direkt förbannad på Erika. Asså jag bara var så arg för att Nicklas åkte ut. Så jag kände att folk visste att jag älskade honom och jag kände bara att jag inte behövde sånna sms. För jag vet att han åkte. Men grejjen är att direkt efter hon skickade det första så skickade hon ett till där det stod samma sak ? Jaja..
Jag överdrev också absolut inte det om att han berörde och inspirerade mig, för det gjorde han verkligen. Inte om att han finns i mitt hjärta heller för det finns han. Men vad kan jag göra ? Texten var exakt så jag kände igår och känner nästan likadant idag. Fast idag är jag ännu mer arg än ledsen. Jag sitter inte och gråter nu iaf. Och om att jag grät också, jag grät inte så att jag satt här och snyftade utan det kom tårar ner för kinderna. Det var inte så att jag slängde mig på sängen med kudden på huvudet. Jag grät inte heller som dom där fjortisarn på Idol igår, dom som hejjade på Eddie, HAHHA!
Nej, men det kom lite extra tårar när jag kollade på Eftersnack när Nicklas var med. Och kan ni tänka er att jag skrev all den där texten igår på en liten fjuttig Idol Eftersnack paus ? Men det bara flöt på eftersom jag var så upprörd och arg.

Jaja. whatever, vi tar det senare.

God morgon iaf! Jag vaknade för 10 minuter sen och jag vaknade jag och pallrade mig upp hit :)
Planerna för dagen är svaga. Ska förmodligen vara med Tyra, Eve och Lina ! :)<3

Men oojjj ett till superduper långt inlägg, ska detta koomma till kategorin Nicklas Hocker eller ?


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback