Älsklingarna Tyra o lilla Mallan<3

Hej igen... Har precis käkat:P

Nu är det iaf en halvtimme kvar tills vi ska ta bussen mot DANSEN!!!
Just nu sitter mallan och Eve och snackar om vad vi ska skriva om här... orkar inte lyssna så jag berättar lite om min dag: Började kl.08.00, gick till klassrummet först och lyssnade på våran Fröken... Kmr inte ihåg va hon snackade om. Sen har vi ju elevensvals vecka den här veckan som mallan säkert nämnt tidigare... Jag och Eve hamnade för typ första gången i samma grupp, så vi är typ överlyckliga:D Men men, vi har iallafall BILD där vi ritar en massa medeltida bilder (rätt roligt...) eftersom att hela elevensvals grejjen handlar om MEDELTIDEN(vilket suger) -.- 
Men kl.13.30 skulle vi tillbaka till klassrummet och ha en timmas lektion, då var det några som redovisade sina NO-arbeten... Men kl.14.30 slutade vi så då gick jag och mallan och käkade mellis (eve hade utvecklingssamtal). Sen gick jag och mallan hem till mig och bytte om, sen när eve kommit hem igen gick vi hit och käka och nu sitter vi här:D //tyra<3

På Fredag ska jag (Mallan) klippa mig!!! Ska klippa upp lite och klippa LUGG, Tyra älsklingen har lovat att följa med och hålla mig i handen.:D
Ni får se bilder sen, Jag lovar<3

Puss puss//Tyra och lite Mallan<3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback