WIHO!

Jag hittade lite info om Idols samlingsplatta och hela är tydligen unplugged (akustisk) så det blir askul med tanke på låtarna alla har :) 


Erik Grönwall // 18 And Life

Eddie Razaz // Man In The Mirror

Rabih Jaber // You Are Not Alone

Karolina Brånsgård // This Is A Mans World

Tove Styrke // Hot n Cold

Calle Kristiansson // Walking In Memphis

Reza Ningtyas Lindh //Son Of A Preacher Man

Camilla Håkansson // Human Nature

Mariette Hansson // Dear Mister President

Erika Selin // About You Now

Nicklas Hocker // Black Hole Sun

Idol Allstars 2009 // I Wish Everyday Could Be Like Christmas

WOOHO! Nicklas låt är ju Black hole sun, och den var min favvolåt med honom, och att få höra den unplugged med hans fantastiska röst, kommer bli asbra!! :)

Hehe, lite uppspelt, men vafan, NU KÖR VI!! :D<3


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback