Varning för långt inlägg! ;)

nu är jag hemma från skolan.

Hellu, är hemma från skolan nu !
Först idag var det franska ;) Hehe det var ganska kul, nästa gång ska vi ju få se en film på franska också! :) Haha sedan var det matte (trorjag ^^ ) och sen rast.
Efter rasten var det musik. Då övade vi först på Halleluja på svenska och så :) Sedan när det var en kvart kvar frågade Susanna om det var någon som vill sjunga solo i en vers. Jag pekade direkt på Jasse, haha :) Mendet började med att Henrik sjöng en vers. Sedan så bestämde jag och Issa att vi ville sjunga också, så vi två sjöng för hela klassen! Jag är jävligt stolt, men jag tror ingen i klassen hörde, vi blev så nervösa att våra röster blev assmå, haha! Men efter musiklektionen sa Susanna att jag sjöng fint, hehe ;) Det blev jag faktiskt ganska glad över :)

Hehe men sedan var det SET och efter det lunch. Efter lunch så var det geografi. Och jag på att svimma idag.. Jag ska förklara.
Det var såhär att jag gick på toa, sedan så av någon konstig anledning satte jag mig bara på golvet (var otroligt trött) och satt där i någon minut. Sedan så skulle jag resa mig. Och jag reste mig för snabbt. Så då börjar allt snurra, som vanligt. Men som tur är kommer Karin F och frågar hur jag mår och om jag har lågt blodtryck. Och så bad hon mig att sätta mig och gav mig lite vatten :) Så det var tur att hon kom, annars kanske Maria skulle hitta mig avsvimmad i korridoren ;) Haha, men där av så  tyckte Maria inte att jag skulle var med på idrotten så jagf kollade på, hihih. Asså jag säger bara en sak, vår klass är fanemej underbar!

Haha, och klockan 6 är det ju NEW MOON på Heron med tjejerna! WOHO! :) <3 vi ska ses klockan 5 vid vivo där vi köper godis och sådant innan, smart ! =)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback