utklädnad och franska!

Hejsan!

Nu är jag "ledig" för kvällen, skönt!
Först åt vi och sedan så började jag och mamma pyssla lite och prova kläder till mig till på Lördag då jag ska på fest, med utklädnad. Ska vara en kille, så ska åka och köpa peruken på lördag förmiddag :) Ska dock inte klä ut mig på klassfesten, haha! ;) Men är ganska nöjd med utklädnaden, men den r inte riktigt klar, ska fortsätta imorgon :)
Sen pluggade vi franska också. Läxförhör imorgon, haha, fröken (marie-louise) bryr sig typ inte om man har fel, så jag bryr mig inte att plugga så mycket, men man vill väl kanske lära sig något också? ;)
men nyss så tvättade jag håret, asskönt ! :P

Haha, nu ska jag slappa, puss!

Mina Kommentarer
Postat av: nikki

men varför ska du inte klä

ut dig på klassfesten ?!?

2009-11-02 @ 23:09:11
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/
Postat av: Moa

Marie-Louise Bryr sig visst om man har fel, tro mig, jag har haft henne minst 1år nu XD Fin blogg, btw =)

2009-11-06 @ 17:09:03
URL: http://toffeblonde.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback