Tjatja!

Hejsan :)

Idag har jag varit i skolan. Tråk som vanligt, redovisade musikläxan, Susanna (fröken) sa att min redovisning var bra och att jag fick med mycket :) Det känns bra eftersom jag och pappa gjorde den på 2 minuter i sista sekund igår ;)
Hehe, men sedan så gick dagen och sist var det idrott. Och självklart hade jag ingen idrottskläder så jag var tvungen att gå ut och gå. Det är inte så jättekul när ens skor läcker igenom vatten och det var vatten överallt. Men jag hade i alla fall iPoden som jag lyssnade på ^^

Men nu är jag hemma. Haha, vi fick hemprov på No provet så det är ju perfa! MEN, jag har glömt boken hemma! Har skrivhäftet vi ska skriva i men inte boken man ska läsa ur -.- Men jag har ju iaf anteckningarna i skrivhäftet så jag skriver det jag kan ;)  Ska iaf sätta mig med den och ett glas sprite och lite choklad nu ;)^^

Tjingeling!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback