Svensson-test! :)

Hur mycket svensson är du?  (Taget från www.nikkikristiansson.blogg.se)

[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna 
[/] Du har blåa ögon - Jag har blågrå, fast mest grå egentligen .. ^^

[x] Du har tillgång till internet hemma
[x] Du har en egen mobil
[x] Du har ett eget rum

[x] Du har varit i Danmark
[  ] Du har varit i Norge
[x] Du har varit på Gotland

[x] Du vet vilken av Vänern och Vätten som är störst
[x] Du vet vad Vättern och Värnen är för något
[ ] Din familj har en husvagn

[x] Du känner någon som har en husvagn - Haha, Tommy och Maria .. xD
[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[?] Du har ingen släkt som kommer från andra länder
[x] Du idrottar minst 2 ggr i veckan

[x] Du har / haft en hund / katt - Hade två katter när jag var liten, men dom dog tyvärr, men nu har jag Izor! :)
[x] Du får månadspeng / studiebidrag - Japp, 150 - 200 i månaden :)
[x] De flesta i din familj är blåögda - I think so ..

[x] Du äter snabbmat
[x] Du följer en serie på TV

[  ] Du är född i mars, april, juni, augusti eller december - No, i'm a september barn :)
[x] Du är blond
[  ] Ditt efternam slutar på ... son, lund, holm eller gren - Haha, nej, mitt slutar på by xD

[x] Du vet någon som har samma förnamn som du
[x] Du vet någon utanför din familj och släkt som har samma efternamn som dig
[x] I din familj är ni 2 barn

[x] Du bor i villa
[?] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla

[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[x] e volvo svenskt ?
[x] Din familj har en bil av ett svenskt märke - I guess, om volvo var svenskt :)


Antal kryss: 23
Multiplicera antalet kryss med 3

69 % svensson  :)

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska väl inte fylla i " du är född i mars april juni augusti eller december " om du är född iseptember ?



=D

2009-11-01 @ 13:46:49
Postat av: Ulrica

Testet var kul!



Jag tog det till min blogg om det var ok!

2009-11-03 @ 18:19:29

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback