SMS

Fick precis ett sms från Tyra som skrev:

-Hej sötis :) :* Vad gör du?

Jag svarade att jag satt vi datorn och frågade vad hon gjorde, hon svarade:

-Är hos min kusin i Norrtälje och jag färgar alla hans kompisars hår ;) Dom gissade på att jag var 15, hihi! :)<3

jaha? Hur roligt är det att hon hänger med massa 16-åringar i Norrtälje och har askul, medan jag sitter och ruttnar framför datorn?

Seriöst, när jag tänker efter så har jag inte varit social på flera dagar (om man räknar bort att jag var sjuk ofc). Jag fattar inte, jag har inte varit med någon på jättelänge. Det är sjukt, jag som tycker att jag är typ världens mest sociala människa. Jag är mer med min dator än med kompisar..

Jättekul liv man har då ..

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback