ska ..

gå och knoppa nu, men innan vill jag bara säga att jag hittade en sida där det stod om att man kunde göra smink på GIMP (hoppas ni fattade xD) Och jag provade, och blev ganska nöjd ;) Bilden är på Tyra (Tyra, säg till om jag ska ta bort den ^^) och jag blev ganska nöjd, det är ju bara första gången, right ? :P


Före ..


Efter :)

Jag vet, gjorde bara ögonen, men jag vågade inte göra mer ^^

Puss och gonatt :)

BILDERNA BORTTAGNA


Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Ta bort!:D elr iaf före bilden<3 Snälla<333

2009-11-12 @ 12:56:07
Postat av: T

Nej ta bort BÅDA:D ser ju inte riktigt klok ut :P<3

2009-11-12 @ 13:19:08

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback