Såhär tyckte jag om Idolerna ikväll!♥

SOLOFRAMFÖRANDET


Calle
Jag tycker det här var Calles bästa framförande, hittils! :)


Eddie
Jag tycker inte alls om Eddie, han sjunger jävla falskt så jag vill bara slå sönder tv:n. Jag skojjar inte, det låter förjävligt, och att han förstörde en grym Takida låt var ju inte så roligt heller ..


Erik
Som vanligt var han jättebra!


Reza
Jag tycker Reza var grym idag på sololåten, passade henne som handen i handsken! :)


Tove
Vad kan man säga om henne? Hon är helt jävla underbar, hon kan verkligen sjunga och gör det så himla bra! Definitivt min favorit nu! :)<3
What can I say? She's a f*cking star!

DUETTERNA


Calle & Mariette
Jag tyckte dom gjorde låten väldigt bra! Guldstjärna till dom!


Eddie & Reza
Vad ska man säge egentligen? Eddie tynger ner allt, han drar ner jätteduktiga Reza i smutsen.
Katastrof ..


Tove & Erik
Dom två bästa i idol, i en duett, kan inte bli annat än sucée ! Jättebra!


Så? Vem ska ut ikväll ? Själv tror och tycker jag att Eddie ska ut, om någon annan åker är det skandal ..


Mina Kommentarer
Postat av: nikki :)

eddie & reza ska ut !!!!

2009-11-13 @ 22:01:09
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback