Läste ..

Kenzas mtvblogg för att kolal lite, hon är ju på EMA's just nu ! (jag spelar in den ^^ ) Och gissa om jag blev avis när jag såg den här bilden:


OMG!! AVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!! <3

Mina Kommentarer
Postat av: W E N D E L A

jag äääälskar Jonas Brothers! Kommer ihåg när jag var på deras signering i Sthlm, gick in VIP, tog bilder, och fick stå där inne och fota hela tiden. Sen på kvällen var de ju förband till Avril Lavigne, och efter att de spelat fick jag och min polare gå in backstage och ta bilder och snacka med dom, jag DOG när Nick sa att han kände igen mig ifrån signeringen, det hade ju typ varit en mijlard ungar där?!

Aja, sjukt stolt över det, och han är så otroligt het irl! Hittade inget fel!



2010-03-05 @ 01:19:01
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback