JA!

Är hemma från dansen nu, och har varit sedan halv 8 :)

När jag kom hem tog jag en lång, skön, varm dusch, NAJS! :) Efter det började jag diskutera min Systemkamera; Canon EOS 1000D med mamsen och pappsen.

Och vet ni vad?

JAG FÅR KÖPA DEEEEEEEEEEEEEN!! :) <33
Är så himla glad just nu, har alltid velat ha en systemk. och nu ska jag få köpa en. Det var lite sisådär medmamma och hon sa att pappa fick bestämma, och han sa glatt ja (tror han vill låna den lite själv också, hihi).
Wohho! Så i helgen ska jag köpa den, på fredag, eller lördag :P<3

5490 kr kostar spektaklet, men vafan, det är värt det! Plus att man får minneskort, en fotobok, putsgrejjor + en väska till :)


hehe, nu blirdet bloggar och Fb här vid datorn, hörs senare ;)<33


Mina Kommentarer
Postat av: JASMINESJOBERG

Jag kan köpa någon kamera för 6890 tror jag, pappa vill ha den. Han har ju varit fotograf :)

2009-11-19 @ 12:15:00
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/
Postat av: JASMINESJOBERG

btw, kul :) och grattis (??) :D

2009-11-19 @ 12:29:27
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback