I'm home!

Nu är jag hemma från festen :)

men fyfan vad roligtdet var! För att sammanfatta det så ;
Först vid fem i 6 gick jag till Eve där hon fixade det sista. Och eftersom jag inte var utklädd gjorde hon ett blåmärke + näsblod på mig ;) Haha, sedan kom´Tyra och då åkte vi. När vi kom dit fick vi en välskomsdrink och eftersom vi var dom första så tog vi det lugnt. När alla hade kommit gick vi en spökrunda i Alva P's otroligt stora hus med massor av små läskiga rum och sådant. Vi fick gå i par och ett stort led men min "partner" var Lina ;) Haha vi hade fanemej askul när vi skulle leta bokstäver i ett mörkt rum, haha! (man förstår dock det bara om man var där ^^ ) Ehm jaa, sedan blev det daans och vi fick rösta på vem man tyckte var bäst utklädd. Och söta Tyra vann också! Grattis :)
Jaa, sedan blev det asmycket dans och jag, Tyra och Eve tvingade upp alla på dansgolvet och tillslut stod alla och hoppade samt sjöng med till Boom Boom Pooooooooooooow!! Sedan blev klockan så mycket att det var dags att gå hem, alltså vid 10 - halv elva tiden. Lite längre kunde festen varit, men fyfan vad kul det var!

Så det var en riktig festhelg, två aslyckade fester ;) ^^<3

Nu ska jag chatta med bästa Tyra, kolla bloggar och nörda Facebook :)

Ciao!

PS. Bilder kommer imorgon! ;)

Mina Kommentarer
Postat av: Tyra

Bilder tack^^<3 hehe

2009-11-07 @ 23:22:08

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback