hemma!

Hejsan :)

Idag så när david kom hem (vid fem tiden) så började han lära mig lite gitarr, äntligen! :) Vi övade lite på Veronica Maggios låt "17 år" :) Haha, men det var kul, fick veta lite ackord och så :) Sedan vid 6 tiden så gick hela familjen till NyGammalt och åt där. Sedan efter det gick jag till Tyra, där Tyra och Martin var. Robban (ulrikas kille) var också där :) Men så småningom gick vi till Eve där jag har varit med dom där tills nu :) Vi kollade på Mean Girls, haha!

Det är min lilla dag, innan gitarr"lektionen" så har jag bara tagit det lugnt, som sagt så städade jag rummet :)

Haha, bilder får ni kanske se imorgon, nu blir de bloggar, sedan den ljuvliga sängen ;)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback