Hej!

Ledsen för dålig uppdatering, men igår var jag hos Tyra med Lina och Eve också. Vi spelade lite spel och tittade på film :) Sedan var Eve och Lina tvungna att gå, då fixade Tyrisen mina naglar och vi åt lite ;) Sedan vid åtta gick jag hem för då skulle eve nämligen vara på tv ;) Det var Äntligen Hemma. Dom gjorde ett dass på deras landställe, men man såg bara Eve i rutan 2 gånger :P

Men idag har det inte hänt mycket, imorse så gick jag, Tyra, Eve och Lina och provade på om vi skulle vara med i skolans Luciatåg med åk 6-9 ;) Och vi tyckte de tvar roligt, så vi ska vara med :)
Haha, sedan efter skolan så åkte jag, Tyra och Eve till dansen. Sen vid åtta kom jag hem då tog jag en dusch och nu sitter jag vid datorn :)

Men nu ska jag kolla alla bloggar jag missade igår ^^

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback