Hej!

Nej, jag skolkar inte, jag mådde sjukt illa så jag gick hem, hoppas jag kan vara med på klassfesten ikväll då!

Juste, New Moon igår. Jag tror jag aldrig har haft det så kul på en bio någon gång, vi (jag) flummade asmycket, haha. Och filmen var ju grym! Asbra, verkligen. Jag blir så sugen på att läsa böckerna igen också! Ska prova på engelska, hehe ;)

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, är riktigt jävla piss hungrig men vi har inget (allt är typ äckligt ^^ ) att äta eftersom vi bygger om köket, och då vill jag inte ha något. Eller jo, mackor och te finns typ alltid, haha! Det var min middag igår innnan filmen, så jag är nog inte så taggad på det.

Men nu ska jag kolla lite på facebook.

Är det inte lite skillat att få 3 vänförfrågningar, inom 24 timmar? ;)

puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback