Hej!

Nu har jag precis gjort klart svenskan, känns bra!

Pappa åkte nu och handlade, och jag mår bättre, jippi! Jag och pappa disukuterade varför jag hade ont i huvudet och mådde illa.  Pappa tror antingen att det är järnbrist eller så beror det förmodligen på mitt förmodliga låga blodtryck. Vi vet inte säkert om jag har lågt blodtryck men mamma har jättelågt och man svimmar lätt av lågt blodtryck och jag har ju svimmat för att jag har rest mig för fort två gånger förut och det hände idag igen, inte kul. Men därför ska pappa skriva en lapp till skolsyster att vi ska kolla mitt blodtryck och så, så att jag slipper må såhär illa.


Hehe, jaja, nu ska jag ta det lugnt, gör mer läxor imorgon! ;)


Mina Kommentarer
Postat av: nikki :)

haha , järnbrist ^^ HJärnbrist .. :P

2009-11-13 @ 19:39:15
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback