HEej!

uppdateringen har varit så dålig för att jag int kommit in på blogg.se, arghh ..

Anyway så är jag hemma från dansen nu, det här var sista gången, nästa gång vi ses är det rep/genrep ;)
Idag har jag varit i skolan, tråk. Efter åkte vi till dansen. Något mer att berätta? jo!

Imorgon (torsdag) så ska jag, Lina, Tyra, Eve och Sara på bio. Gissa vad vi ska se? Haha, vi ska se NEW MOON! Jag säger bara äntligen! Som jag har längtat, jag vill ha böckerna, NU,NU,NU för att läsa om dom! Så jävla bra ! ;)

Något annat att berätta? Jo, på fredag är det klassfest, med övernattning, det blir nog skojjsigt, haha, tror att det kommer bli ganska "stelt" på dansgolvet om ni fattar vad jag menar ;)

Men snart är det i alla fall Grey's, wowho!

Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback