har jag berättat?..

att Nicklas har skaffat läppiercing?

Men det har han i alla fall, och det var grymt snyggt, se bara själva:


Snyggt, huh?

Själv vill jahg också ha någon piercing. Vill ha antingen i läppen, ögonbrynet, eller i tungan! Jag tycker alla dom är grymt snygga, vill även ha i naveln, och skulle tänka sig att ha en i näsan också ;)
Haha, jag vet inte om ni visste att jag älskar tatueringar och piercingar? Tycker det är assnyggt, men inte för mycket ;)

Haha, där fick ni veta lite mer om mig, hehe, pusspuss :)

Mina Kommentarer
Postat av: nikki :)

haha , på den bilden är han jättelik august ! :P

2009-11-13 @ 23:26:53
URL: http://nikkikristiansson.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback