HAHA!

tittar lite slappt på www.tjuvlyssnat.se och hittar dom här : 

Omklädningsrum, Västerås

Tjej 1 ~14: Asså, jag älskar verkligen rent hår.
Tjej 2 ~14: Ja, men ingen tycker väl om smutsigt hår?
Tjej 1: Andra kanske tycker om rent hår, men jag verkligen älskar det.
Tjej 2: Vaddå älskar?
Tjej 1: Ja, men säg att jag gillar pannkakor, men du verkligen älskar pannkakor.
Tjej 2: Men vad har det med hår att göra?
Tjej 1: Fattar du inte principen?
Det blir tyst några sekunder.
Tjej 2: Asså, jag gillar inte ens pannkakor.

-

McDonalds vid Alexanderplatsen i Berlin

Två svenska tjejer ~17 sitter på uteserveringen och diskuterar hur de ska undvika tiggare som kommer fram till borden.
Tjej 1: De frågar ju alltid om man förstår tyska eller engelska, så vi borde ju svara på ett annat språk.
Tjej 2: Ja! Vi svarar på franska.
Tjej 1: Men jag kan ju inte franska…
Tjej 2: Eller jag vet, ryska! Typ ba "Njet". Jag kan säga hej på ryska också.
De övar en stund på att säga hej och nej så det låter ryskt nog. Efter ett tag stannar tjej 1 upp.
Tjej 1: Eller så svarar vi bara på svenska…

-

Drottningtorget, Trollhättan

Två tjejer ~15 diskuterar livet efter döden.
Tjej 1: Asså, jag tror att allt bara tar slut när man dör.
Tjej 2: Nej, jag tror faktiskt att man lever kvar. Som en ande typ.
Tjej 1: Vadå, typ som spöken?
Tjej 2: Ja, men när min farmor dog så såg vi en talgoxe i hennes trädgård. Jag tror inte såna finns på vintern.
Tjej 1: Talgoxe sa du. Det är såna där skalbaggar va?


HAHA, jah dör! xD


Mina Kommentarer
Postat av: fidde

Konstigt, är dom inte helt utan mellanrum typ eller mellanrum mellan raderna lixom??

2009-11-16 @ 15:47:48
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: T

Haha fett roliga^^<3

2009-11-16 @ 20:21:00

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback