Godmorgon!

Hejsan ;)

Igår så var jag på Vikings fest :) Det var faktiskt ganska kul och den höll på från 5 till klockan 11 :)

Men eftersom jag var där, missade jag det mesta av idol. Alltså dom hade tv:n på så man fick kolla om jag ville men jag gjorde inte det. Så jag missade det. Och sedan så såg jag att Mariette och Rabih hängde löst lite snabbt när jag gick förbi och blev asglad eftersom jag vill egentligen att båda ska ut ;) Men eftersom min pappa hatar Rabih så sa han direkt med ett leende på läpparna när jag kom hem att Rabih åkte :)

Haha, men idag ska jag iaf på fest igen ;) Och den här gången är det Ulrica, Alva P och Lisa som har den :)) Ehm, det är maskerad och jag ska nämligen vara kille, haha! ^^
Men innan den börjar vid 7 tiden (tror jag att det var) så måste jag göra klart NO provet nu när jag har boken, hehe ;)

Puss och Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback