Godmorgon!

Tjenatjena.

Ska snart gå in i duschen och duscha och tvätta håret. Usch, gjorde inte det igår, var så trött men jag skulle behövt. Haha. Men i alla fall ska jag gå in i duschen efter mami och sen vid 12 tiden ska vi åka till farmor och farfar. Hos farmor och farfar ska vi fira, farmor och papi :) För i fredags så fyllde farmor 80 och imorgon fyller pappa 50 så då ska vi fira dom gemensamt :)

Så nu ska jag kolla lite Facebook också, så kul att många har kommenterat fotona! ;)<3
Men vi ses, bye =)<3


Jag gillar denna bild från klassfesten, det var på kvällen/natten när vi skulle vara vakna ett helt dygn, haha!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback