Godmorgon :)

Hejhej!

När jag vaknade idag, vid halv 11 så hoppade jag in i duschen och så :) Men nu är Boa, Nikkis pappa, här och hjälper mamma och pappa med golvet i köket och hallen. För er som inte visste så bygger vi om vårat kök och så :) Det ser ut som skit nu, dom har tagit bort allt och väggarna är lite konstiga, men det blir säkert jättefint, när det är klart :P

Boa hade även med Photoshop till mig idag! Wohho, men vi får installera det senare, men jag är lite glad nu :)
Sedan har jag ju hittat en systemkamera också. En canon kamera, som vi tänkte att Boa kunde titta lite på innan jag köper, för han är ganska duktig på kameror. Så han kanske kan se på ett ungefär om den är bra eller inte :)

Hehe, men nu ska jag titta lite bloggar :D

Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback