Godmorgon.

tjenatjena.
Idag gick jahg upp vid halv tio tiden och tittade på tv. Sedan var jag tvungen att göra lite matte, eftersom annars kommer jag efter så grymt mycket, vilket inte är så kul. Så då gjorde jag fyra sidor matte, så nu  är jag klar!
Ska snart titta på lite tv :)

Idag är det IDOL :) Och idag gör dom två framträdanden! En duett och en sololåt, här är låtarna!


ErikBodies av Robbie Williams

Eddie - Curly Sue av Takida

RezaHalo av Beyoncé

Calle - Bad day av Daniel Powter

Tove - I wish I was a punkrocker av Sandi Thom

Mariette - Bleeding love av Leona Lewis

DUETTER:

Reza & EddieIf only you av Danny och Therese

Mariette & CalleSomeone new av Eskobar och Heather Nova

Tove & ErikKids av Robbie Williams och Kylie Minogue


Är det bara jag som är grymt taggad?! Det är sjukt kul när man känner igen låtarna också ;)
Men jag är lite orolig också, för er som inte vet det så är det ju Fredag den 13:e idag!

Vi hoppas det går bra i alla fall ;)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback