Go morgon.

hejhej. Idag är jag hemma igen, mår inte riktigt bra, mår illa och har ont i huvudet. Så det blir ingen skola och ingen dans heller. Det är ju lite synd eftersom vi typ bara har 3 gånger till att repetera på dansen och jag är inte riktigt 100 på den ;) Men det fixar sig nog.
Fick reda på igår, via facebook att David i b-klassen har svininfluensan, lite scary eftersom jag och Tyra var med honom i fredags på Vikings fest. Då var ju alla med alla men han var där och Tyra och jag med, och vi två är sjuka. Det är lite skumt..

Men idag ska jag nog (måste) göra engelska läxan, det blir nog inte så roligt, sedan ska jag väl baara ta det lugnt så att jag blir frisk någon gång ;)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback