..

Godmorgon. Jag vaknade för ungefär en kvart sen och jag är helt körd. Och det måste ju nästan bero på att igår när vi var hemma hos Nikki och käkade och hade skittrevligt så ville föräldrarna bara prata och prata och vi kom inte hem förren halv 3, som vanligt .. :)

Men en sak var att jag har fått en ny bästis. För igår så frågade Boa om jag kunde ta en bild på föräldrarna. Visst, tänkte jag och så fick jag hans kamera. Och nu är det såhär att Boa har en systemkamera. Och efter första kortet så var jag fanemej fast ;) Alltså det är så roligt att fota så det finns ju bara inte! så jag började prata om att köpa en systemkamera för lite av mina ärrpengar (d.v.s att jag har kvar ungefär 10.000) och så, för jag vill verkligen ha det, jahg har tänkt på det länge nu. Så då började jag och Boa att snacka lite om foto. Han sa att han kunde fixa PS till mig nästa gån vi ses också! Wohho!!

Men alltså så ska jag tänka på saken, det är mycket pengar, men jag ska börja titta på systemkameror nu och kanske spara ihop lite själv så att jag inte slösar så mycket ;)

Puss.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback