En vanlig middag hos Hallerby's!

Idag vid middagen säger David att han har jobbat. Jag faller ut i skratt och kan inte sluta. Sen försöker jag få ur honom vart han jobbade och så. Han svarade dock inte. Det var tyst ett tag tills pappa pratar i telefon för att farfar ringer.

David - BAAAJS!!
Jag - (asgarvar) vafan säger du så för? ^^
David - För att du ser ut som en baaaaaaaaaaaaaaaajs!
Jag - Jaha ?
David - Ja, du ser ut som en bajs!
Jag - Okej, då vet jag ;)
David - Oaaaarhrrrrggg!
Jag - Vafan?!
David - (han sputar ut maten som om han spyr) Arrrrrrrhhhhhgg!!
Jag - (asgarvar) Varför spottar du ut maten ?! :D
David - (skrattar) vet inte, roligt :)
David - Men du få aldrig spy ut mat, okej?!
Jag - haha, men jag gör inte det, har aldrig gjort heller :)
David - Bra! LOVAAAA!!

Och jag lovar, det där är bara en liten del av våra familjemiddagar ;)

Puss :)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback