Bildbomb från igår och idag!

hejsan!

Idag började jag min morgon med en skön dusch och sedan satte jag och mamma igång med mitt rum. Vi städade hela rummet, asskönt faktiskt, nu kan man faktiskt bo här ;)
Haha, vet inte vad jag ska göra idag, kanske, men bara kanske ska jag göra något med Tyra, om hon hade tid ;)

Eftersom jag inte vet vad jag ska skriva så lägger jag in bilder från igår och idag. Alla är tagna med nya kameran; Canon EOS 1000D. Observera att ingen bild är redigerat, it's real shit ;)


Direkt efter vi köpt kameran åkte vi hem till Tyras mamma och tog massor av kort :)


Dancebreak! =)


När tyra pratade i telen så tog jag och eve massa kort ;)


Money ..


Tyra :)


Påväg till Coop för fredagsmat ;)


Panta burkar .. :P


Påväg hem från coop :)


Tagen vid middagen hemma hos mig :)


Hehe..


Imorse hade jag tråkigt .. :)


blomma :)


Liten lapp jag hittade :) ..


Och mammas Takida skiva xD

Puss. :)


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback