Varför kommer jag inte på dagens/stundens "kommentar" ?

Men nu är jag så j*vla trött så jag tar och går och lägger mig =)
Tror jag ska läsa eller lyssna på the lovely McFly, i min iPod (The jonas brothers försvann mystiskt ur den .. :( ! )

Men imorgon är det skola F*CK säger jag bara! När man äntligen har börjat slappna av med 4 dagar ledigt så ska man helt plötsligt gå i skolan igen xD Fast det är ju sommarlov om tre veckor :D (!)

Juste, glömde säga att jag ska på bröllop i Juli ! :P Det är nämligen Erikas (i min klasss som också är våra grannar) föräldrar, Tommy & Maria, som ska gifta sig ! :D jag säger bara GRATTIS och nu får jag ett till tillfälle att ha min röda Gina Tricot klänning på :P

Men nu ska jag sova/läsa/lyssna på musik xD

Puss & Kram


Love you forever and always, Nikki <3
Foto : Jag
"Modell" : Nikki
Tagen i ISTANBUL <33

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback