"Vadå finns Peanut Butter i sverige ?!"

Den kommentaren sa Fabian idag när han varit hemma o såg att Noah hade jordnötssmör hemma hos sig x)

Dagen har varit väldigt tröttsam, men jag kunde inte göra mycket åt det. Men det enda "speciella" var att Måns Garthon, som skrivit Rosa, Eve & Adam och massa mer, var i vår klass och berättade lite om författeri och sådant. Och alla fick autograf på slutet xD hehe, men sedan efter en tröttsam dag så fick vi sluta och då åt vi mellis och sedan gick Jag, Tyra, Eve, Douglas, Noah, Leo, Fabbe, och många fler ut till fotbollsplan och skulle spela fotboll. Men då kom fritidsläraren Spiros och tog vårat mål !! Och då gick Tyra o Eve hem, och jag ville inte vara utan dom då så då gick jag med dom:P Sedanvid hlav 4 var jag hemma :D
Men nu ska jag snart äta middag :D Mums, är jättehungrig =)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback