Tjena mittbena :D

Igår hade jag faktiskt kul :P

Det började med att jag kom till Tyra och dom gjorde iordning mig och det blev jättesnyggt ! Vi körde på lockigt hår som vi drog bak i ett spänne och en lätt sminkning ;D Sedan kom pappa och hämtade mig, då åkte vi hem och hämtade upp DAvid :D Alltså Temat var "Ursäkta jag kom precis från ..." och David var DÖDEN xD heh och han var vit/silvrig i ansiktet med en lång svart kappa och en Lie :D heh och när man kom dit så fick man en välkomstdrink och vi träffade mina kusssar Niko och Alex (som är pappa åt Alicia) och så . Sedan satte vi oss och fick en varmrätt ( Ja det är sant, vi fick ingen jävla förrätt, vad är det för ställe !) fast det var fläskött så jag fick biff istället :P Sedan började det.
Alla skriker på varandra att dom ska upp på bordet xD Tur så ropade dom inte mitt namn (Pjuhh.. :D) men David fick gå upp 2 gånger :D Första gången skrek dom bara:
- DAVID UPP PÅ BORDET, DAVID UPP PÅ BORDET !! .
Plus att dom slog i borden också :D Men han gick upp och han fick ingen straffomgång, så han hade konsten at vara en riktig fyllehund xD Haha sedan den andra gången så var det hela klassen som fick gå upp :D
Men sedan så blev det dom här "utmärkelserna". Alltså alla i klasssen fick en speciell utmärkelse :D
David blev såklart först då och alla visste vem man menade när man sa (kommer itne riktigt ihåg): "Den här sköna killen kan glida in i klassrummet kl. 3 när det bara en halvtimme kvar av skoldagen och vara stolt! :D " haah det är min bror det :D Så han fick utmärkelsen "Klassens sjusovare".
Efter det blev det efterrätt och sedan blev kl. 10 så vi var tvungna att gå då (minderåriga och föräldrar) så då drog vi :)

Men en sak som är ganska cool är att jag läser ju KEnzas blogg (varje dag) och hon hade oxå varit på den studentfesten ! :D Haha hennes bästis Mika går ju för i helvete i davids klass ! :P Heh jag såg tyvärr inte Kenza men Mika såg jag allt :D Men undrar och Kenza såg mig någongång ?? :P Heh men jag tyckte det var gasnka coolt =)
Men nu ska jag äta frulle och så :)


Såhär såg jag ut igår (jag vet att jag ser vindögd ut men det är jag inte :D )


Och såhär ser jag ut idag :P


Joel (fransman :D) och David :-)


David och hans medalj :D Det står "klassens sjusovare" på men det syns inte för att det är blixt :D (han ser ju fan läskig ut xD)

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback