tjeena :)

Har precis ätit och är jäkligt trött nu =)

Dagen började med skola, sedan efter det så åkte jag, Tyra, Eve, Fabbe, Douglas, Noah och Vincent till Personne för årets första dopp :D Har lite bilder därifrån men jag bloggar nu från M & P´s dator :D
Jag hade iaf jättekul och efteråt så hämtade pappa mig, Tyra o Eve så skjutsade han hem dom och vi åkte hem och jag satte mig vid M & P´s dator och sedan åt vi och nu, är jag här :D

Men ikväll ska jag nog kolla på "morgan pålsson världsreporter" som pappa har spelat in åt mig x'D
Nu ska jag på toa i alla fall x) Fast först ska mamma mäta mig :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: T

Det var fett kul!!!<3

2009-05-26 @ 20:23:49

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback