Talang 2009 ! <3

Hellu, nu har jag och Tyra kollat på Talang 2009 :) Fyfan vad några (specielt killarna) var duktiga :D

1. För det första, Petrus som rappade om sin storasyster (låten hette äveen "storasyster"), jag och Tyra satt och klappa händerna, dansa och sjöng med ! Han var jätteduktig ! Det är  ju assvårt att rappa så bra =)

2. Sedan Victor som sjöng "I will always love you" av Whitney Houston, han var jätteduktig (tkr jag, Mallan) Medans Tyra tyckte att han var okej :D Men han lät lite som en tjej xD Hehe :)

3. Och så har vi ju "fotbollskillen" (även kallad VLO), han som trixade med bollen :) För det första, han var grymt duktig och för det andra så ägde han en kille i min klass (ni som känner mig vet nog vem det är.. xD) som är enväldigt duktig fotbollsnörd x)

4. Och sist men också den bästa var Erik som sjöng "I'm Yours" med Jason Mraz :P Fyfan vad han var bra ! Jag och Tyra satt och sjöng me och bara älskade det ! Så vi sitter här och kör den om, om och om igen ;) Så f*cking bra =D

Och här kommer klippen :) :

1. Petrus som rappar  Här .

2. Victor som sjöng I Will Always Love You hör/ser du Här.

3. VLO killen ser du Här.

4. Och favvo-Erik hör du Här


Men nu ska jag och Tyra göra någe annat :)

Ni får se bilderna imorgon :D

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback