Studentskiva .. !

Idag är det nämligen min broder Davids studentskiva :) Det ska bli kul fast jag inte känner NÅGON av hans kompisar, fast en var ju i och för sig här igår, Adam tror jag att det var xD
Meen som sagt så ska jag och Tyra gå direkt efter skolan, fast hon går hem till sig först och plockar fram medans jag kutar hem till mig och hämtar klänningen och sådant :P Självklart har jag med mig kameran i högsta hugg xD Om vi hinner ta kort, vi har jävligt lite tid, för hela mitt hår ska lockas, jag ska sminkas, duscha hos Tyra, byta om .. :D Så att det är en hel del att göra :P Fast middagen börjar typ 7 och jag slutar tio över tre om inte Karin (lärare i Matte, Engelska och NO) har något möte, då slutar vi oftast tidigare :D

ÖVER TILL IDAG

IDAG ÄR DET VATTENPROV I NO !!! SHIT, jag har typ inte övat någontning !!!!!
Åhh, varför blir det alltid såhär?!

Måste pugga lite nu !

Puss & Kram

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback