Som ni ser..

så har jag fått en ny design ! :) Denna är gjord av Jasmine i min klass, hon är jätteduktig och jag blev verkligen glad ! =)
McFly och Jonas Brothers igen, kan det bli bättre ?? xD <3
Gå in på hennes blogg vettja; www.jasminesjoberg.blogg.se
Kommentera gärna och säg vad ni tycker :)

Men idag har jag bara slappat och jag ska nog ringa Tyra tror jag :D Eller iaf sms:a :)
Men nu ska jag sms:a Tyra så hej då !

Puss & Kram

Mina Kommentarer
Postat av: J A S M I N E ♥

Varsegod än en gång.. Jag ska kolla ifall jag hittar någon annan bakrund istället för vit för isåfall går jag och laddar upp den direkt när jag hittar.

2009-05-10 @ 16:26:56
URL: http://jasminesjoberg.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback